وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

مطبوعات اسپانيا و به خصوص مطبوعات هوادار رئال مادريد اعلام کردند که مهاجم پرتغالي اين تيم دوست دارد به منچستر يونايتد بازگردد.شب گذشته کريستيانو رونالدو اعلام کرد به دليل ناراحتي که باشکاه مي‌داند چيست از شادي پس از گل مقابل گرانادا خودداري کرده است.

روزنامه‌هاي آس و مارکا گزارش دادند که رونالدو روز شنبه با فلورنتينو پرز ملاقات کرده و به او گفته که مي‌خواهد قهرمانان لاليگا را ترک کند. البته پنجره نقل و انتقالات بسته شده و بنابراين هيچ راهي براي رئال باقي نمانده؛ اما شرايط نگران‌کننده‌اي براي قوهاي سفيد به وجود آمده است.

قرارداد رونالدو در سال 2015 به پايان خواهد رسيد و اين به معناي آن است که خطر از دست دادن وي به اين زودي‌ها وجود ندارد؛ مگر اينکه مهاجم پرتغالي بخواهد تيم را ترک کند که در اين صورت فروش وي در سال آينده بسيار محتمل‌‌تر از منتظر ماندن تا سال پاياني قراردادش است. اين بازيکن از لحاظ تجاري و البته بازي در زمين براي باشگاه بسيار مهم است و بنابراين رئال تمايلي به فروش وي ندارد.مارکا و آس اعلام کردند رونالدو احساس مي‌کند که باشگاه ديگر تمايلي به وي ندارد و برخي از هم‌تيمي‌ها او را رنجانده‌اند.

آس همچنين مدعي شد که رونالدو از تمام باشگاه که از وي براي دريافت جايزه بهترين بازيکن فوتبال اروپا حمايت نکرده‌اند، نااميد شده است. برخي بازيکنان از کاسياس براي دريافت اين جايزه حمايت کردند و اين قضيه اين باور را در کريس ايجاد کرده که آنها نمي‌خواستند او چنين جايزه‌اي را دريافت کند.

اگر کريس باشگاه را ترک کند، منچستريونايتد محتمل‌ترين گزينه خواهد بود. خوشحال بودن در يک باشگاه مطمئنا براي کريستيانو رونالدو بسيار مهم است و وي در ليگ برتر انگليس خوشحال بود.منچستر سيتي نيز بدون شک به جذب وي علاقمند خواهد بود، اما رويه جديد آنها که بسيار صرفه‌جويانه تر است شايد مانع از انتقال اين بازيکن پرتغالي شود.بعيد به نظر مي‌رسد که هيچ يک از باشگاه‌هاي ايتاليايي بتواند به رونالدو پيشنهاد دهد.

رونالدو در سال 2010 به نيوز آو دورلد گفته بود که دلش براي بازي در منچستر تنگ مي‌شود. 6 سال براي اين تيم بازي کرده که زمان زيادي است.

وي عنوان کرده بود که هنوز هم به تماشاي بازي‌هاي منچستر علاقمند است و ممکن است بار ديگر به اين باشگاه بپيوندد.



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 315
بازدید ماه : 308
بازدید کل : 133400
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1